Anch The One And Only

Direktlänk till inlägg 28 februari 2012

Att det ska vara så svårt....

Av Anch - 28 februari 2012 08:33

Att hitta dem möbler man vill ha i sitt hem, håller på å gör om lite gär hemma just nu så jag sitter dagligen på blocket å söker möbler...

Jag vet inte om ni andra som brukar sitta på blocket har märkt att även om grejerna är begangnade så tror folk att dem kan ta ny pris för sakerna...


Det jag letar efter specifikt är en bäddbar divan soffa i svart, expedithyllor i svart ( kan tänka mig vitt oxå), vardagsrumsbord i svart ( kan tänka mig vitt oxå), matta :)

Visst dessa saker finns det massor utav men om man sedan kollar på vad nya saker kostar så är det exakt samma pris nästan....

Jag kan ju tycka att om man ska sälja något så får man faktist tänka på att sakerna är begangnade å inte ta ny pris för dem...

Egentligen spelar det ingen större roll kände bara att jag var tvungen att spy ur mig lite galla :)


Var in till Linköping igår em kväll med gubben å barna å handlade lite, var in en sväng på jula där det blev 2 airbrusch ja å så hittade barna varsinn radiostyrd bil så imorse var inte lillan vidare intresserad utav att gå till skolan för hon ville köra bil men när jag förklarat för henne att om hon var hemma å var sjuk så skulle hon ändå inte få köra med bilen så klädde hon på sig å stack iväg till skolan med il fart :)


Idag händer det absolut inte mycket :) 

Blir som vanligt, städa tvätta, diska ja som alla andra dagar :)

Blir ju så när man går hemma varje dag :)


Nee nu ska jag sätta igång så jag kanske får något gjort idag iaf :)


Puss å kram :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anch - 3 december 2012 13:13

Som sagt har väl helt glömt bort att jag har en blogg då men kan ju uppdatera lite om vad livet har gett sedan jag skrev sist :)   Har varit till sjukan ytterligare gånger med Nea å hennes ben, börjar vara skapligt trött på att aldrig få några ra...

Av Anch - 12 oktober 2012 10:19

Sedan vi gifte oss :) Det har varit 10 år av upp å ner men dem goda stunderna överväger dem "dåliga".   Vi har gått igenom praktist taget allt å vi har kommit ut som vinnare på andra sidan :) Det finns många som har försökt sätta käppar i hju...

Av Anch - 27 september 2012 08:37

Som sagt igåt fick vi ju veta att dem hade sett en förändring på Neas röntgenbilder som ska vidare undersökas. Vi var även till VC iom att vi hade fått en tid dit för att träffa läkaren som kommer att vara " sambandscentralen" för allt.   Det b...

Av Anch - 26 september 2012 12:43

Japp idag fick vi brev från läkaren ang Neas höft och problemen med den. Som jag skrivit tidigare så har hon gått med detta i 2 år och läkarna har inte hittat något fel fast dem ser att det är något fel men nu har dem ÄNTLIGEN hittat felet. Det s...

Av Anch - 18 september 2012 22:43

Ja så har vi fått ytterligare en läkartid till Nea, ytterligare en läkare att förklara situationen för... Detta håller på å gå oss alla på nerverna, det spelar ingen roll hur många läkare Nea träffar, som undersöker henne, skickar henne till röntge...

Presentation

Nytt år, ny blogg, nya tag :)
Jaha här kommer mitt liv att komma ner på print, mina tankar och känslor oavsett vad någon har att säga om den saken....Bara att gilla läget :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Andras Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards