Anch The One And Only

Alla inlägg under januari 2011

Av Anch - 30 januari 2011 11:56
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anch - 29 januari 2011 13:57
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anch - 28 januari 2011 21:31

Jupp idag är det fredag å allt har bara varit lugnt, imorgon drar Thorda tidigt som sjutton för att gå på swap å kanske sälja sig av med lite prylar.

Så imorgon är det bara jag å barnen hemma så det kommer nog att bli bara lugnt :)


På lördag kväll blir det sexparty å lite vin göttans värre kan jag lova :) Få klämma på en massa lämmar mmmmmmm :)


Får se om jag kommer ihåg att ta med mig kameran så att det kanske blir lite bilder :) Jag är inte världsbäst på att lägga upp foton men det kanske kommer att trilla in ett eller 2 här på bloggen någon gång :)


Har varit ganska lugnt i luren nu så jag tror att hon har börjat förstå att jag skiter i vad hon skriver jag kommer inte att svara ändå, varför lägga ner en massa energi på någon som inte är värd det?

Jag skulle kunna göra som vanligt å flyga i taket å sedan häls på men då kommer bara mina barn få lida för det så jag tror att det är bättre att bara skita i det :) Ni som vet fattar vad jag menar :)


Var in en sväng till Mjölby idag å lämnade lite papper å skulle prata med lite folk på komvux men då hade alla gått hem så det får bli måndagens bekymmer :) Passade på å handla lite oxå när man ändå var där sen blev det en sväng till ÖB på hemvägen å naturligtvis hittade jag lite där oxå så nu har vi allt hemma för att överleva denna månad oxå :)

Det enda som kommer att handlas in är mejerivaror å dagligvaror men det måste ju alla ha :)


Nej nu ska jag se till att grannen hämtar sin dotter som somnat på våran soffa å sedan få isäng mina egna barn för nu vill jag ha ensamtid med tv :)


Puss å kram

Av Anch - 27 januari 2011 09:54

Å jag har tvättstugan ikväll, kan ju behövas för att vara riktigt ärlig :) Men men sånt är livet :)

Fick ett nytt sms utav M igår igen ovanligt va :)

Börjar tröttna skapligt på den människan men inget att bry sig om, hon har ett alldeles för litet förstånd för att inse att hon bara lägger krokben på sig själv.

Om hon tror att jag kommer att flyga i taket å börja på samma sätt som henne så tar hon seriöst fel, jag låter andra ta hand om den saken :)


Nå tillbaka till idag då, vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Skulle behöva ta en sväng med snabeldraken å röja så jag hittar min diskbänk :)

Thorda är iväg och kollar på hojar med Kvidde så jag kommer att ha hela huset för mig själv praktist taget hela dan:)

Ja barna är naturligtvis hemma så riktigt själv blir jag ju inte :)


Ska nog vispa ihop en kladdkaka idag oxå, gjorde äppelkaka igår som bara blev så goooooooooooooood så idag vill jag oxå baka, har hittat ett jätte bra recept på energikakor man kan stoppa i sina barn så dem orkar med att springa runt som galna höns :) Blir att göra sånna oxå men det blir när jag har varit å handlat :)


Skulle behövt ta mig in till den större staden idag (Mjölby) men det får vänta tills imorgon istället :)

Nej nu ska jag ta mig en kopp kaffe å sedan börja göra något vettigt :)


Puss å kram

Av Anch - 26 januari 2011 11:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anch - 25 januari 2011 11:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Anch - 24 januari 2011 19:48

Jepp det känner jag att jag kan göra för jag har varit duktig ( tycker iaf jag ),

hela lägenheten är städad, jag har bytt gardiner i alla rum och jag har tom damtorkat så nu slipper jag att göra allt det i veckan, så resten av veckan kan jag bara ta det lugnt :) Ja förutom att jag har tvättstugan på onsdag å sedan på söndag :)


Känns så jävla gött att slippa slita i veckan med hela lägenheten nu kan jag koncentrera mig på vad jag vill göra :) Medans barna är i skolan det vill säga för efter att dem kommit hem så är det dem som tar över :)


Imorgon blir det att baka lite, funderar på muffins å lite goda kakor, beror på vad jag har hemma och hur mycket energi jag har :)


Nej nu har jag absolut inget vettigt att skriva om så nu får det bli en rök å sedan glo på tv resten av kvällen :)


Puss å kram :)

Av Anch - 24 januari 2011 00:05

Jaha nu har det gått en vecka sedan vi la om våra matvanor å det har lyckats riktigt bra måste jag säga :)

Vi har dragit ner på en massa onyttigheter å det känns underbart i kroppen, nu är det bara en sista last som jag har kvar som måste bort å det är dem där jäkla ciggen, det är dyrt, det är onyttigt å helt sjukt beroende framkallande. Ja jag ska försöka sluta röka men det får bli på ett längre perspektiv så vi får se hur det kommer att fortskrida.

Har gått från att dricka smoothie på morgonen till att käka en aktivia istället, smoothie får bli någon gång då och då :)

Idag har vi gjort ny matlista för nästa vecka så nu är maten upplanerad för hela veckan å nästa helg vilket känns jäkligt gött :)

Var på klubben igår för det var bartömning eftersom att dem ska in med nya varor :) Hade en jätte trevlig kväll men jag fick lida för grejerna idag men men som man bäddar får man ligga brukar det heta :)


Den 22:a feb så har jag planerat in ett ljusparty så jag måste se till att få in lite folk tills dess, ju fler desto roligare brukar man ju säga :)

Jag behöver dessutom köpa hem lite nya ljus så att mitt hem kan få dofta gött igen, inte för att det doftar illa annars men det kan ju vara lite uppiggande med ljus å dofter :)

Tänkte lägga ut ett evenemang på FB å se hur många det är som kommer, kan ju alltid hoppas på att det kommer folk man inte träffat på ett tag både nya å gamla bekantskaper :)


Nej nu ska jag gå å lägga mig, så jag orkar upp imorgon så att jag kan packa ungarnas gympa väskor :)


Puss å kram :)

Presentation

Nytt år, ny blogg, nya tag :)
Jaha här kommer mitt liv att komma ner på print, mina tankar och känslor oavsett vad någon har att säga om den saken....Bara att gilla läget :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Andras Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards