Anch The One And Only

Alla inlägg under juni 2011

Av Anch - 21 juni 2011 17:34

Helgen har varit jätte bra, vi var på treklubbsöset lördag till söndag så där blev det inte så mycket sova inte för att det blev det kvällen innan heller =)

Jag jobbade med Knights present så jag kom i säng runt 7 tiden på morgonen men faaan va bra den blev =) Det kommer lite foton här från festen å festområdet =) Så jäkla mysigt ställe att ha en fest på =)

       


Sen så ska jag börja jobba på måndag vilket oxå känns jävligt gött =) Första passet blir nog ganska lugnt tror jag =) Blir att jobba från 16-21 sen får vi se vad schemat säger men det kommer en uppdatering om de med sen när jag har det =)

Än så länge så kommer jag att jobba v.26, v.27, v.28, ledig v.29 och sedan jobba v.30 sen får vi se vad det blir mer =)


Gubben är iväg ikväll så det blir bara jag å barnen ikväll =) Kan ju vara mysigt det oxå =) Om nu barnen kommer att vara på bra humör det vill säga =)

Lennea har varit på dagsutflykt med fritids idag så dem borde komma hem när som helst nu =)


Ska snart starta med maten så barnen inte svälter för jag gissar på att Lennea kommer att vara skapligt hungrig när hon kommer hem =) Till efterätt så får det bli lite glass som jag köpte =)


Nej nu måste jag sätta igång lite =)


Puss å kram =)

Av Anch - 14 juni 2011 23:17

Har inte haft mycket till ork med att blogga sista tiden =)

Har haft fullt upp när det gäller skolan, barnen å hemmet så det har inte blivit av =)


Har inte varit så mycket sedan jag var här sist, vi har varit på chappen på "Till minne av big bike meet" hade det som vanligt jävligt sköj med en massa sköna people =)

               

Sen har det mest varit på hemma plan iom att ungarna går i skolan men på torsdag är det skolavslutning så då blir dem väl hemma ett litet tag iaf eftersom att jag ska ut på praktik så kommer dem att gå på fritids =)


I helgen är det Grönebacke å treklubbsöset =) Längtar som sjutton, ska bli sköjj =)

Barna ska vara hos faster mellan lördag-söndag å då ska dem bygga kaninbur till våra små liv =)Så dem kan få vara ute å äta lite gräs =)


Får se om det blir rättegång ang alla sms som jag fick skickade till mig, ja det lär vara mer än bara några sms har jag fått höra men dem har en misstänkt, sen får vi se om jag får någon ersättning. men det kommer uppdatering ang detta när jag vet mer =)


Håller på å sluta röka gör jag oxå så nu kör jag med snus för att minska ner på ciggen =) Jag har gett mig sjutton på att jag ska vara rökfri innan sommaren är slut =)

Sen måste jag börja träna ordentligt eftersom att jag har fått höra att jag kan ha oturen att hamna i rullstol när jag blir äldre pga min rygg om jag inte tränar upp musklerna så nu blir det att börja hårdträna så man kanske kan slippa rullstolen =)

Ja sen kan det vara skönt att bli lite nyttig oxå så jag har inte ätit godis på 3 dar helt otroligt för att vara jag men men =)

Har lagt om våran mat här hemma oxå så nu har det blivit faan så mycket bättre på matfronten oxå=)


Nej nu tror jag nog att jag har hunnit med att uppdatera om det som har varit =) Jaja det får räcka för den här gången, nu blir det lite kaffe å sedan tror jag nog att jag ska lämna omvärlden för några timmar =)


Puss å Kram =)

Av Anch - 1 juni 2011 09:48

ja det är typ så min vardag ser ut just nu :)

Ja vad har hänt sen jag skrev sist, inte mycket:)

Det har varit morsdag och min födelsedag:) Kul att fylla på morsdag iom att man gör två flugor smällen:)

Fick jätte fina presenter av mina barn och min man, jätte fina blommor av Matilda å hennes familj :)

Åt jätte gott å hade det bara trevligt:)

Fick frukost på sängen fast jag åt den i köket, vill inte ha smulor i sängen:)

Fick en jätte fin tavla av Jenny å Daniel den tackar jag oxå för :)

Ja å så alla grattulationer jag fått på FB :)


Ja vad händer annars då????

I lördags så kom farsan ner å hade med sin kaninerna så nu är dem hemma stadda i sina burar inne i barnens rum, snacka om att barna blev lycklliga när kaninerna hade kommit iom att dem var på födelsedagskalas när morfar kom hit med kaninerna :)

Blev å åka till Motala å köpa in två burar till Sodden å Alice, det kommer att komma foton på de någgon gång i framtiden :)


På fredag bär det av till Chappen för mig, gubben, farsan å delar av klubben :) Resten av klubben dyker upp på lördag :)

Ska bli riktigt kul å komma till Chappen igen, det va som sagt ett tag sedan jag var där nu :)


Så iom att vi åker på fredag så måste det fixas en massa :)

Det ska packas, det ska städas (vilket jag gör idag), barnen ska till storasyster i Boxholm, Mira ska till Lindy i Motala å katterna å kaninerna kommer AC att ta hand om :)

Ja en massa fixande med andra ord å på det så har gubben min arslet fullt med att fixa sin hoj, å alla andra klåpares hojjar eftersom att vissa inte kan eller har tid till att fixa dem :)


Nej nu ska jag packa ihop tvätten å dra mig ut till tvättstugan å tvätta lite :)


Puss å kram :)

Presentation

Nytt år, ny blogg, nya tag :)
Jaha här kommer mitt liv att komma ner på print, mina tankar och känslor oavsett vad någon har att säga om den saken....Bara att gilla läget :)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Andras Bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards